جوب در آسمان

خیس نشوید!

جوب در آسمان

خیس نشوید!

جوب در آسمان ...پس چه خیال کردی ؟! به خیالت مینویسم آسمان در چشم های تو ...آه مامانم اینا! از این عاشقانه های شیت شده!
یا حتی نه"آسمان در جوب " آخر وقتی به آن خوبی میشود آسمان را دید چه کاری است که به جوب نگاهی کنی برای دیدنش
اما گاهی باید جوب را در آسمان دید گاهی...باید...

کانال این وبلاگ هم راه اندازی شده :
https://t.me/kennelatsky

آخرین مطالب
پیام های کوتاه
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۷
    دور
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است


از امشب کافه محرم شروع میشه. 
کافه محرم تلاشی ست که دوستانم دو سالیست استارت زدن تا در دهه اول محرم فضایی رو ایجاد کنند که بتوان گفتگو کرد! قدرت گفتگو کردن با سلایق و نظرات متفاوت و اصلا حتی با نظرات موافق مهارتی ست کمشده در فرهنگ امروزیمان! کافه محرم فضایی دارد به دور از فضاهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی! ولی بسیار بسیار نزدیک به این مسائل! از آن جهت نزدیک که در این فضا درمورد این مسائل صحبت و گفتگو رخ میدهد و از آن جهت دور که قرار نیست محدودیتهای هیچکدام از آنها در این صحبتها اعمال شود. در کافه محرم همه مَحرَم هستند! هیچ اجنبی حضور ندارد! همه فرزندان همین آب و خاک هستند! همه هر حرفی میزنند(درست یا غلط) از روی دلسوزیست. بنابراین گفتنش ایرادی ندارد. کافه محرم همان فضای خودمانی است که سالهاست منتظرش هستیم تا بتوانیم حرفهای بین خودمان را بزنیم و هیچکس از آن سواستفاده نکند. جایی که تلاش می کند فضیلت فراموش شده ی گفتگو را زنده کند! جایی که تلاش می کند فضایش منطقی باشد. جایی که خیلی دم دست و قابل دسترسی همه ی جوانهاست، کنار خیابان خودمان. و جایی که دشمنی نیست برای سواستفاده از اختلاف نظرها و واقع بینی های ما، کنار خیابان خودمان!
امشب ساعت ١٨.١٥ بلوار خیام پارک روبروی مسجد قبا میزبان یکی از اساتید دوست داشتنی فلسفه از تهران هستیم دکتر بیژن عبدالکریمی. هرکی فضای آرام و دلنشینی برای صحبت و گفتگوی راهبردی میخواهد اینجا همه آرام آرامند!
#کافه_محرم
#فضیلت_فراموش_شده
#فصل_گفتگو
#کنار_خیابان_خودمان
#اینجا_همه_آرام_آرامند
#انسان_بودن

منبع 

یادداشت برادرم مهدی علوی در صفحه ی اینستاگرامش
خبر های کافه محرم را در اینجا دنبال کنید

محمد
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

رو بر گرداندن و اعراض بر دو قسم است اول آنکه معشوق روی بر میگرداند که آن از طبیعیات عشق است و جز به آن عاشق نتوان شدن وسبب کرشمه ایست یا عتاب بر عاشق تا طریقه اصلاح کندیا دیگر لطایف عاشقانه ...و دیگر قسم روی گرداندن عاشق است از محبوب که آن سهمگین بود و شیوه نبود و معنایش آن باشد که جور معشوق بیش از تاب اوست گر چه معشوق جور و لطفش در نظر عاشق حقیقی یکیست اما عاشقان همه بر یک قسم نیستند که هر کس که حرکتی دارد وی عاشق چیزیست و عاشقان را ظرف ها مختلف باشد ...عاشق به غایت خواهان روی معشوق است اما عقل به وی مدام نهیب زند که هان ... هیچ به دست آوردی از این معامله؟ و وقت آن است که معشوق به جلوه ای به در آید و پرده را اندکی چند بگرداند تا دل عاشق قرار گیرد و باز بر همان شیوه شود که سابق بود تا معشوق چه امر فرماید و چه خواهد ...


محمد
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر