جوب در آسمان

خیس نشوید!

جوب در آسمان

خیس نشوید!

جوب در آسمان ...پس چه خیال کردی ؟! به خیالت مینویسم آسمان در چشم های تو ...آه مامانم اینا! از این عاشقانه های شیت شده!
یا حتی نه"آسمان در جوب " آخر وقتی به آن خوبی میشود آسمان را دید چه کاری است که به جوب نگاهی کنی برای دیدنش
اما گاهی باید جوب را در آسمان دید گاهی...باید...

کانال این وبلاگ هم راه اندازی شده :
https://t.me/kennelatsky

آخرین مطالب
پیام های کوتاه
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۷
    دور
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زاویه ی مقدسه ای در دانشکده مهندسی

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ق.ظ

همه ی اطراف و اکناف دانشکده مهندسی مال شما همه ی همه اش از تریای سلف سرویش بگیر تا آزمایشگاه های مجهزش همه ی کارگاه های کثیفش همه ی جاهای پنهانی برای گپ زدنش همه ی وب نشین ها و حتی کافی شاپش که جای آقا مرتضی ِ مشتی آمده است و هنوز که هنوزه علی رغم منوی پر و پیمانش نتوانسته برای من جای او و لاته ایتالیایی حق اش را پر کند  .بشینید در همه ی شان گپ بزنید و حال کنید. فقط این یه گوشه باشد برای من، برای من ِسرگردانِ رسوا***.برای منی که بلد نبودم و نیستم عشوه بیایم و دل (بَری /بُری)کنم و کسی را پیدا کنم که گپ زدن با او گوشه ی پنهان* از چشم ها **بخواهد از این ناراحت نیستم بحمدلله. 

زاویه ی مقدسه ی در ِ تالار اسرار در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد :)

فقط بلدم عاشق شوم و خلاص.آن هم نه چندین و چند بار****. آخر دل است ،کاروانسرای هرکی هرکی خان که نیست!اینجا باشد برای منی که چندان در گیر سود و زیان و تجارت نبوده ام بیشتر عاشق شده ام و هرچه فهمیدنی بوده است رفته ام به سمتش. گیرم چیز دندان گیری نبوده باشد. گیرم پولی از آن به دست نیاید و با حساب کتاب شما هیچ فایده ای نداشته باشد. اینجا باشد برای منی که به آنِ اصیل اهمیت میدهم و از دیده شدن نمیترسم و دنبال جای مخفی نمیگردم. چون خودم بوده و هستم و بازیگری بلد نیستم.نه برای خلق الله نه برای خودم. مهم است که ادمی زاد به خودش با شفافیت بنگرد و بداند هر حالتی ش محصول چه چیزیست و ...

طولانی شد حوصله ی خودم هم سر رفت . شما را نمی دانم . بگذریم.


* و*** دقت کنید که جای دنج من از دو طرف در و دیوار شیشه ای دارد و اصلا پنهان نیست و اصلا ساخته شده برای رسوایی :) و باز ترکیب مستان رسوا ی رفیق در ذهن و دلم پر رنگ میشود حتی این آخری ها "مست رسوا" آخر هو گفته است :  أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی البت اگر برادرانی داشتی و با هم مستان رسوا شدید چه بهتر و زهی توفیق که توانستید در یک سیستم دوشادوش هم کار کنید اما اگر هم نشد خودت از مرحله ی مستی و رسوایی پایین نیا !
**مگر میشود از همه پنهان شد؟ حکما اگر هم بشود از همه پنهان شد او که باید میبیند ، حق؟

**** روز جشن فارغ التحصیلی کلیپی بچه ها درست کرده بودند که سوال و جواب های مضحکی در آن با برخی از بچه ای هم ورودی اتفاق می افتاد . از یکی از دختر ها پرسیدند عاشق شدی در دانشگاه؟ گفت اووووه خیلی ... من هیچ من نگاه :|

نظرات  (۱)

عجب
پاسخ:
چرا عجب؟😬

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی